Jak zamawiać

Podjęcie współpracy oznacza akceptację Regulaminu Pracowni Graficznej ŚLUB & PAPIER, z którym można zapoznać się na stronie https://slubipapier.pl/regulamin/.

Aby złożyć zamówienie należy wypełnić oba formularze znajdujące się poniżej:

Umowa w formacie PDF – prosimy o odesłanie zdjęcia/skanu oraz
Formularz zamówienia w formacie DOC albo Formularz zamówienia w formacie ODT  – prosimy o wypełnienie w edytorze tekstowym.

Wypełnione formularze należy przesłać na adres pracownia@slubipapier.pl

Jeżeli są Państwo zainteresowani szczegółową wyceną i ofertą projektu graficznego, prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego bądź przesłanie zapytania mailowego na adres pracownia@slubipapier.pl.

Minimum zamówienia zaproszeń to 30 sztuk.

Jeżeli interesuje Państwa indywidualny projekt graficzny prosimy w mailu o dokładne opisanie pomysłu oraz podesłanie ewentualnych inspiracji.

Ilości ewentualnych dodatków należy wpisać w formularzu orientacyjnie, a na miesiąc przed ślubem wysłać nam maila z dokładnymi ilościami i tekstami, które mają się na nich znaleźć.

W przypadku zamawiania zaproszeń personalizowanych prosimy o listę gości do personalizacji zaproszeń. Prosimy pamiętać o odmianie w bierniku (np. Annę i Jana Kowalskich). Prosimy o listę bez numeracji. Jeśli chodzi o format pliku to jest on dla nas obojętny (Word/Excel/Notatnik – jak Państwu łatwiej, tylko nie PDF).

Poniżej przedstawiamy zalecany schemat współpracy.
(Schemat nie dotyczy projektów indywidualnych).

FORMULARZ

Wybór opcji
Dane do projektu
Podpisanie umowy

PROJEKT

1-7 dni roboczych
(czas ulega wydłużeniu w przypadku znacznej modyfikacji projektu)

KONSULTACJE

Nanoszenie poprawek
(w zależności od
wybranej opcji)

AKCEPTACJA PROJEKTU

Akceptacja
układu i formatu

OPCJONALNY PRÓBNY DRUK

Opcjonalnie
(koszt próbki to 10-20 zł
+ 15 zł dostawa kurierem)

Akceptacja
kolorystyki
oraz rodzaju
papieru

WPŁATA

3-7 dni roboczych
od daty zaksięgownaia

DOSTAWA

Ewentualne
reklamacje

DALSZA WSPÓŁPRACA

Dziękujemy
i gratulujemy!